سنجیدہ علمی موضوعات کا گوشہ
انسانی جان کی حرمت اور قومیت کے بت پر قربانی کا بیانیہ
انسانی جان کی حرمت اور قومیت کے بت پر قربانی کا بیانیہ از، ڈاکٹر عرفان شہزاد یہ ایک مسلّمہ ہے کہ انسانی جان دنیا کی سب سے قیمتی متاع ہے۔ اس کے خالق نے ایک […]
سنجیدہ علمی موضوعات کا گوشہ
انسانی جان کی حرمت اور قومیت کے بت پر قربانی کا بیانیہ از، ڈاکٹر عرفان شہزاد یہ ایک مسلّمہ ہے کہ انسانی جان دنیا کی سب سے قیمتی متاع ہے۔ اس کے خالق نے ایک […]
خوشامد پسند ثقافت 2 از، مہدی حیات اس مضمون کے حصۂِ اول کا لنک: خوشامد پسند ثقافت بیوروکریسی کا تذکرہ کرتے ہوئے وارث صاحب لکھتے ہیں: چندریگر کے زمانے میں لطیف بسواس (تعلق مشرقی پاکستان […]
خوشامد پسند ثقافت از، مہدی حیات خوشامد کا کلچر ویسے تو دنیا بھر میں ”عام“ ہے مگر پاکستان میں کافی”خاص“ ہے۔ یہاں تو لوگو ں کو اس وقت تک روٹی ٹھیک سے ہضم نہیں ہوتی […]
ہمیشہ ادھورا رہ جانے والا ایک مکالمہ از، یاسر چٹھہ “کانوں اور پیٹ کا پکا ہونا، شخصیت کی پختگی کے بنیادی ستون ہوتے ہیں۔” “کیا کہہ رہے ہو سر جی؟ جو بھی کہتے ہو میرے […]
غم آدھا بڑھاپا ہے، حضرت علی از، نصیر احمد قاضی ایک خستہ حال بوڑھا تھا۔ ساری زندگی محنت مشقت میں گذری۔ کبھی کھیتوں میں فصلیں بونے، اگانے اور کاٹنے کی مشقت اور کبھی اونٹوں پر […]
مالی تفاوت از، نصیر احمد ہم سوچ رہے تھے کہ دنیا میں احساس کمتری بڑھ گیا ہے۔ کل ہی ہم نے کسی کے ہاتھوں میں ایک چمکتا دمکتا آئی فون دیکھا، ہمارا دل تو وہیں […]
احمد جاوید صاحب، “دین اور موجودہ سوشل سائنسز”، علم اور ایمان کا رشتہ از، ڈاکٹر عرفان شہزاد محترم احمد جاوید نے اپنے ایک لیکچر جو بہ عنوان، “دین اور موجودہ سوشل سائنسز” دانش ڈاٹ پی […]
فرد، معاشرہ، ریاست اور اعتماد و بے اعتمادی از، ڈاکٹر عرفان شہزاد کسی حادثے یا نا کامی کی صورت میں خود اعتمادی اور بے اعتمادی کے رد عمل میں بہت فرق ہوتا ہے۔ خود اعتمادی […]
ابلاغ عامہ mass communication کے پانچ تنقیدی ادوار از، مسرور احمد ماس کمیونیکیشن کے شعبہ کو دو بنیادی اکائیوں “سوسائٹی “اور” میڈیا” میں تقسیم کیا جا سکتا ہے۔ سوسائٹی، میڈیا کے بارے میں مختلف تھیوریز […]
تعصب و جہالت ، ایک دھندلا آئینہ از، پروفیسر محمد حسین چوہان تحقیق و تنقید اور تجزیے کے بغیر جو دوسروں کے بارے میں رائے قائم کی جائے تعصب کہلاتی ہے، جس کا فیصلہ کرنے […]
حوالہ اور لنک دے کر شائع کیا جا سکتا ہے۔