موسیقی، تنقید، ادب، فلم اور دیگر فنُونِ لطیفہ کو مرکز بناتی تحریریں
جمالِ ادب و شہرِ فنون
منزہ احتشام گوندل کی نظم، سپرچوئیل پیراسائیٹ کا ایک مطالعہ
منزہ احتشام گوندل کی نظم، سپرچوئیل پیراسائیٹ کا ایک مطالعہ از، نصیر احمد میں تیری روح سے چمٹا ہوا طفیلیہ ہوں کہ جس کے ہونے نہ ہونے سے تجھے کچھ فرق نہیں پڑتا مگر تیری […]
الوداع قادر خان
الوداع قادر خان از، حسین جاوید افروز جہاں ایک طرف نئے سال 2019 کی آمد کا جشن منایا جارہا تھا وہاں اچانک یہ دلدوز خبر سننے کو ملی کہ بولی وڈ کے مایہ ناز فن […]
عصریت کہیں آگے تو نہیں چلی جا رہی؟
عصریت contemporaneity کہیں آگے تو نہیں چلی جا رہی؟ از، یاسر چٹھہ To Whom it May in the Least Concern دیکھیے، سنیے، سوچیے۔ وقت سے گُریز پا ہونا، ہمیں کوئی نئے قسم کے پیراڈاکسی خر […]
کلاؤڈ cloud کہانی
کلاؤڈ cloud کہانی (وَرچُواَل virtual دُنیا سے متعلق ایک کہانی) از، خضر حیات آج کل موبائل ڈیٹا یا ڈیجیٹل ڈیٹا کلاؤڈ پہ محفوظ ہو رہا ہے۔ یعنی ڈیٹا ہوا میں موجود ہے۔ کہانی یوں ہے […]
موریسکوز، وہ جو ایمان فروش تھے
موریسکوز، وہ جو ایمان فروش تھے از، ابو شامل فلموں کو ادب کی ایک جدید شکل سمجھتا ہوں۔ گو کہ یہ ادب کی ذرا بے ادب قسم ہے۔ لیکن آنکھوں دیکھی پر یقین بھی زیادہ […]
فکشن اور فلم کے مختلف ‘ٹھگز آف ہندوستان’
فکشن اور فلم کے مختلف ‘ٹھگز آف ہندوستان’ از، خضر حیات پچھلے دنوں بالی ووڈ میں یش راج فلمز کے بینر تلے بننے والی عامر خان اور امیتابھ بچن کی فلم ‘ٹھگز آف ہندوستان’ کا […]
کیا تجریدی و علامتی کہانیاں افسانے کا حصہ نہیں؟
کیا تجریدی و علامتی کہانیاں افسانے کا حصہ نہیں؟ از، نعیم بیگ کچھ لوگ کہتے ہیں کہ تجریدی اور علامتی تحریروں کو ادب کی کوئی بھی صنف کا نام دیں، افسانے اور کہانیاں تو ہر […]
فلم بازار کا احوال
فلم بازار کا احوال از، حسین جاوید افروز فلم ’’بازار‘‘ کا ذکر آتے ہی ہم 1982 میں رہلیز ہوئی آرٹ فلم میں کھو جاتے ہیں جس میں نصیر الدین شاہ اور سمیتا پاٹل نے اپنے […]